Top 10 Funny Quotes

WisdomWords
0


1. "دوست: تیرے چہرے پر ایک عجیب سی چمک ہے۔

   میں: ہاں، کل رات کو میں نے دو منٹ کے لئے بجلی چرا لی تھی!"


2. "جب سے اسمارٹ فون آیا ہے، لوگ اتنے بزی ہو گئے ہیں کہ دل ٹوٹنے کا وقت ہی نہیں ملتا۔

   اب تو صرف 'بزی' ہی ٹھیک ہے، 'دل' کا حال 'جواب نہیں دے رہا' ہے!"


3. "بیوی: تم ہر وقت مجھ سے لڑتے کیوں ہو؟

   شوہر: کیونکہ اگر میں خاموش رہوں تو تم لگتی ہو جیسے میں غلط ہوں!"



4. "استاد: بچوں، زندگی میں ایک ہی بار پیار ہوتا ہے۔

   طالب: اور ایگزام میں ایک ہی بار پاس!"


5. "جب سے ڈائیٹنگ شروع کی ہے، میرے دوست میرے لئے 'کبھی کھا لے یار' کے علاوہ کچھ اور نہیں بولتے."


6. "گھر کے بہت دور ہو گئے ہیں ہم لوگ، واٹس ایپ پہ ہی ملتے ہیں۔

   اور ساتھ میں 'لاسٹ سین' بھی چیک کرتے ہیں، کہ دور کتنا دور گیا ہے!"


7. "بوس: تمنے آفس کی کافی مشین کیوں توڑا؟

   ملازم: سر، کافی پینے کے لئے کپ نہیں ملا، تو میں نے مشین کو بریک دیا!"



8. "آج کل کے بچوں کا تو فیورٹ گیم 'چھپاکرا' نہیں، 'چارجر چھپاکرا' ہے۔"

9. "بیوی: تم ہر بار مجھے شاپنگ کے لئے نہیں لے جاتے.

   پتی: میں کیا کروں، تیری شاپنگ لسٹ ہی اتنی لمبی ہے کہ میرے پاس تو وقت ہی نہیں ہوتا!"



10. "انٹرویوئر: آپکا ویکنس کیا ہے؟

    کینڈیڈیٹ: سر، شادی شدہ ہوں، اور بیوی سمجھ نہیں آتی کہ 'کیا کھانا ہے؟' یہ سوال ہے یا کمانڈ!" 


WisdomWords

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)
https://www.cpmrevenuegate.com/tuez4315?key=a134ef025d6cb219a0ce94ab0b2f1062
To Top